Lycklig

2015



Jag är så lycklig! Har precis köpt en kamera. Den är sååå fin och bra! Har länge önskat mig en och nu hittade jag en som passar mig toppenbra :) Nu kommer jag kunna ta bilder med bättre kvalité än vad telefonen tar och lägga ut här på bloggisen ;)

Imorgon ska jag och några från skolan åka till Ullrisehamn och åka skidor. Jag och mina två kompisar har hyrt var sin bräda, så det kommer bli snowboardåkning för oss! Ska bli så kul! Det var några år sedan jag åkte snowboard så jag hoppas det går bra... Haha!

Nu ska jag fortsätta med läxorna. Har två läxförhör på onsdag och två prov på fredag, matte- och geografiprov. Matten är ok och ganska lätt, men geografin... Nja... Men, får bara göra mitt bästa ;)

Min fina kamera!

Ha en fortsat fin måndag! <3








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?