2 januari 2015

2015



Äntligen börjar det komma lite snö igen! Så skönt. Fast det är tyvärr fortfarande + grader... :( Men framåt veckan så ska det bli lite kallare och det hoppas jag att det stämmer! Förhoppningsvis blir då backarna bättre och jag och familjen kan åka lite skidor igen.

Igår bakade jag, Bea och Becca en jultårta. Den blev jättefin men inte lika god som vi hoppats på. Men bättre lycka nästa gång ;)


Nu ska jag och Becca kolla på en liten film och sedan ska vi sova

 Imorgon blir det sovmorgon och pluggning! Innan lovet fick vi i skolan läxor som vi skulle göra under lovet.... Jobbit men bara att göra :) Imorgon ska jag skriva färdigt en fysikuppsatts om hållbar energi och göra ett hemmaprov i spanska. Eftersom jag inte är så bra på just spanska så blir det intressant att se vad för resultat jag får! Inte. Jaja, får bara göra mitt bästa!

God natt! <3



Knaperbloggen

http://knaper.blogg.se

fin tårta :)

Svar: Tack!
Gabriella Svensson







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?