Juldagen

2014



Idag, juldagen, började supermysigt. Klockan 6.50 gick jag, mamma, Becca och  Mia upp för att göra oss i ordning för julotta i Duveds kyrka. Var jättetrött i början, men efter en liten stund så blev jag lite piggare och det blev faktiskt mysigt att vara i krykan.
 
Efter att vi ätit en riktigt stor julbrunch, satte jag och Becca oss och pluggade äda tills 14.40 ungefär. Jag fick faktiskt ganska så mycket gjort, även om det blev en hel del prat om andra saker som inte handlade om plugg ;)
 
Nu på kvällen åkte jag, Becca och Samuel in till Åre och åt middag på Broken. Ett riktigt mysställe med fantastiskt god mat och efterätter. Jag tog en tacotalrik till huvudrätt och till efterätt glass med grädde, kolasås, choklad och strössel. Mums!! Rekomenderar verkligen er till att äta på Broken om ni någon gång är i Åre!
 






God natt <3



Amalia

http://wahlrader.blogg.se

Mysiga bilder!

Svar: Tack! :D
Gabriella Svensson







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?