Måndag

2015



God morgon!

Hoppas ni har haft en bra helg. Det har i alla fall jag haft! Så, vad har jag gjort i helgen då?

Jo, i fredags efter skolan åkte jag och mamma till stallet <3 Älskar att vara där! När man kommer dit är det som om all stress försvinner och det är bara här och nu som gäller!

I lördags morgon åkte jag, mamma och Bea tillbaka till stallet, för då var det Beas tur att rida. Sedan, vid 11 tiden ungefär så åkte jag och klippte mig :) Det var skönt att bli av med det gamla och slitna håret!!

I söndags så var det en vilar + pluggar dag. Innan helgen fick vi typ 3 läxor och 1 prov att plugga till... Jaja, det är bara en termin kvar i grundskolan så håll ut! Haha :)

Nu börjar jag snart skolan, så vi hörs lite senare! <3








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?