Onsdag + sjuk

2015



Jag har verkligen åkt på en riktigt dunderförkylning! Hosta, halsont och öronvärk är inget kul. Så det får bli ännu en dags vila för mig. Men som tur är, e att jag är lite bättre idag :)

Idag när jag vaknade upp och kollade ut ur fönstret så var det helt vitt! Vitt här i Göteborg... Och det bästa av allt är att det inte har smällt bort ännu :D Så mysigt!

Igår tog jag in våra två söta kaniner en liten stund mitt på dagen. Dom är sååå mysiga och deras päls är så fluffig och go! Snart har vi haft dom ett år och åh va jag älskar dom! <3 (Även om dom bitts lite då och då...)

Dom älskar deras transportbur (som på bilden just då inte har något tak). För så fort dom ser buren vet dom att dom ska ut på äventyr, haha!
Plupp är så försiktig och mysig!
Filur har så skön style när han ligger ner och sitter upp!
+ att dom båda bara älskar att vara med på bild och tycker mobilen (som jag tar bilderna med) är väldigt intressant!

Hoppas ni får en fin dag och att ni också får njuta av all snö!
Kram <3








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?