Sooooooooooooon!

2015



Om exakt 30 dagar går jag ut grundskolan och sommarlovet börjar. Det skall bli så himla skönt med ett långt härligt sommarov och att vara klar med grundskolan! Men innan sommarlovet kan börja måste jag göra de nationella proven jag har missat, pluss ett samhällsprov..... Så istället för att praoa denna veckan, spenderar jag dagarna i skolan för att komma ikapp. Även om det är ganska jobbit och tråkigt att missa praon, är det ändå ganska skönt att få gjort skolarbete så att jag inte behöver stressa med det på helgerna :)
 
Så, idag ser min dag ungefär ut som den gjorde igår... Jag skall vara i skolan från 9.00 fram till 15.00 då jag slutar. Det ända som skiljer sig från igår är att jag kanske skall vara i stallet 16.00 och praoa lite då! Jippi! Jag älskar att vara i stallet då jag inte behöver stressa eller känna mig pressad. Alla är snälla och trevliga och det är så himla mysigt att bara hänga med hästarna. Jag tror nog att jag skulle kunna bo i stallet (om det var så att jag fick, haha!!).
 
Men nu tillbaka till skolan.... Två spanska nationella prov och ett samhällsprov väntar på mig. Men det är lika bra att bara göra dem så att de är färdiga :D
 
Ha en toppendag allihoppa! Här kommer några härliga sommarbilder <3
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?