Here I am, once again!

2016



Hallojsan!

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev mitt senaste inlägg. Den senaste veckan har jag försökt att hitta en ny och fräsche design till bloggen och jag håller just nu på med lite små fix, allt ifrån att ändra typsnitt till att ändra storleken på texten. Förhoppningsvis blir det bra :)

Igår var en riktig stalldag. Jag jobbade från 7.30 till 15.00 och efter det tog jag och lille plutten en härlig långpromenad i regnet och blåsten. När vi kom tillbaka var vi två blöta troll... På vägen hem fick jag chansen att övningsköra och det gick finemang :D Det är faktiskt riktigt kul att köra bil när man väl har fått in den rätta knycken, som Tjorven i Saltkråkan sa till farbror Melker. Väl hemma gjorde jag lite läxor och söndagen avslutades till sist med ett avsnitt av tv serien The Fosters (jag rekommenderar er att kolla på den!).
 
Nu är det måndag och början på en ny vecka. Jag känner på mig att denna veckan kommer bli hur bra som helst. Det är lugnt i skolan, vi har inte så mycket läxor och prov, det är några lektioner som är inställda samt att nästa vecka är det sportlov!! Såhär ser min skolvecka ut:
 
Måndag
10.20 - börjar skolan
12.50 - slutar
pluggar fram tills att bussen går
16.03 - bussen går hem
 
Tisdag
8.25 - börjar skolan
12.35 - slutar
 
Onsdag - LEDIG!!!
 
Torsdag
8.40 - börjar skolan
14.30 slutar
 
Fredag
8.30 - börjar skolan
12.40 - slutar = LOV!
 
Ganska chill vecka kan man säga! Hoppas eran vecka också blir bra <3








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?