Gothenburg Horse Show 2016

2016



Nu är det dags igen! Imorgon, torsdag 24/3, drar GHS 2016 igång och i år firar dom 40-årsjubileum. Ryttare världen över kommer till Scandinavium för att tävla och vinna fina priser. Förutom tävlingarna och alla fina uppträdanden kan man även gå på mässan som är minst lika kul. På mässan finns det oftast riktigt bra erbjudanden och rea på alla deras olika produkter. Det är ett riktigt roligt event enligt mig!
 
Förra året gick jag, min lillasyster samt min mamma tillsammans. Vi kombinerade mässan och showena på en och samma dag, så att vi under pauserna gick på mässan. Det gick, men man fick ha tålamod... Massa människor som skulle trängas på en liten yta --> köer + ännu mera köer. I år blir det att hela familjen följer med. Vi bestämde oss även för att ta en dag till mässan och en till showerna. Annars kommer vi förmodligen inte hinna köpa allt vi har skrivit på "att köpa"-lista.
 
Så nu efter att jag har slutat skolan, skall jag och pappa åka in till Göteborg och kolla på kameraobjektiv då jag inte har något objektiv som klarar av att ta kort på det avståndet jag vill kunna fota från. Detta betyder att jag förhoppningsvis kan ta lite bra bilder från helgens event :) Riktigt taggad! Nu skal jag återgå till livet då jag har en lektion kvar, nämligen kemi.
 
Bye, bye!
 
  

 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?